Onze bestuursleden en Office Manager maken het mogelijk

Mijn naam is Wessel Hees, getrouwd en vader van inmiddels 3 volwassen dochters. Werkzaam bij een eigen mkb-praktijk: iQOUNT adviseurs & accountants. Ik ben een accountant (3.0) die mijn cliënten uitdaagt tot het nemen van gemotiveerde en juiste beslissingen. Daarbij maakt iQOUNT optimaal gebruik van software om processen volledig te automatiseren. Cliënten zien op het juiste moment alle belangrijke, actuele informatie in één oogopslag. Toegetreden tot het bestuur van de Vereniging om kennis te delen en van invloed te kunnen zijn op de softwareontwikkelingen.

- wessel hees

Wessel Hees
Harold Klein Swormink

Mijn naam is Harold Klein Swormink, werkzaam als partner bij MTH Accountants en verantwoordelijk voor de Serviceline Moni. Binnen Moni doen wij de Controlling en administratie van MKB klanten. Wij richten het administratief proces zo efficiënt mogelijk in en ontzorgen wij de ondernemers van administratieve rompslomp. Daarnaast geven wij ze up-to-date inzicht en helpen bij de interpretatie van de cijfers. Wij werken voor 80% met Exact Online. Daarom is kruisbestuiving over deze software meer dan wenselijk. Als voorzitter van de Vereniging wl ik mijn steentje bijdragen aan de gewenste ontwikkelingen van Exact Online en haar partnernetwerk.

- harold klein swormink

Mijn naam is Marijke Jacobs. Als Directeur bij Compunet (één van de grootste Exact dealers), verantwoordelijke bij de Exact Businessline Accountancy, en als Directeur Partnerships bij Yuki heb ik jarenlang ervaring opgedaan. Ik gebruik mijn kennis van de branche al 35 jaar om tot oplossingen en verbinding te komen. Naast oprichter en bestuurslid van de Yuki en Exact Online Vereniging heb ik de lancering van Mijnkantoorapp en Datawear mogelijk gemaakt. Als directeur van Accountancy-Software.NU zet ik mijn ervaring met de werkplek van accountants in om kennis te delen en daadkrachtige software keuzes te faciliteren.

- Marijke Jacobs

Mijn naam is Jasper van der Valk en ik ben manager Innovatie bij Moore DRV. Binnen DRV zijn we altijd op zoek om de toegevoegde waarde voor onze cliënten te verhogen en een optimalisatie van de interne processen te realiseren, door optimaal gebruik te maken de automatisering. Hierbij houden we Exact Online maar ook andere softwarepartijen en hun ontwikkelingen in de gaten. Als lid van het bestuur van de Exact Online Vereniging zet ik mijn kennis in om een bijdrage te leveren aan de optimalisatie van Exact Online.

- Jasper van der Valk

Mijn naam is Susanne Tiel. Ik ben partner bij ESJ Financial Engineering. Als accountant begeleid ik MKB-ondernemingen bij het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Ik krijg zelf veel energie van het automatiseren van dagelijkse processen, maar zie ook dat de aanzwellende berg aan financiële data voor veel accountants vaak te groot is om goed te overzien. Dat is de reden dat ik ben toegetreden tot het bestuur van de Exact online vereniging. Met elkaar kunnen we meer inzicht krijgen.

- susanne tiel

Mijn naam is Michelle Burgers, met mijn bedrijf VA Michelle bouw en onderhoud ik website & leeromgevingen. Daarnaast ben ik  Virtual Assistant voor diverse klanten door het hele land.  De Exact Online Vereniging ondersteun ik als Office Manager. Ik sta graag klaar om al jullie vragen te beantwoorden en te helpen bij alles wat jullie nodig hebben. Jullie kunnen altijd bij mij terecht. Aarzel niet om contact op te nemen, ik help jullie graag verder!

- Michelle Burgers

Mijn naam is Martin Witt, getrouwd en vader van inmiddels 3 zonen en een dochter. Werkzaam op de vestiging Sliedrecht bij DRV Accountants & Adviseurs. Binnen DRV zijn wij altijd op zoek naar verbetering en nieuwe ontwikkelingen in de markt. Juist binnen de samenstelpraktijk speelt Exact een grote rol bij ons. Door optimaal gebruik te maken van de software en de processen eromheen volledig te automatiseren stelt ons in staat onze cliënten zo optimaal mogelijk van dienst te zien. Door toe te treden tot het bestuur van de Vereniging verwacht ik onze kennis te kunnen delen en tevens invloed te kunnen hebben op de ontwikkelingen van de software.

- martin witt