Verbeterpunten Exact Online

Tijd: 15:30 tot 16:30 uur

EOV Logo Wit

Informatie over bijeenkomst

Alle leden kunnen verbeterpunten aanleveren in teams omgeving van de Exact Online Vereniging.

De verbetercommissie bestaande uit 6 kantoren met als voorzitter Luud Willemsen van Blue People IT maken naar aanleiding van de ingeleverde punten een overzicht.

In dit overzicht staat ook voor elk verbeterpunt een link naar de omgeving van Exact zelf . Leden kunnen dan eenvoudig door op de link te drukken stemmen bij Exact dat dit punt ook in de lijst van Exact terecht komt.

Commissie bepaald een top 10 van verbeterpunten en overlegd deze, vooraf van elke online meeting, 3 keer per jaar met Exact.

In de online meeting horen leden wat Exact gaat doen met de punten en Exact neemt ook onderdelen van de roadmap door.